
Errata Page

Note: the versions of the reports available online (pdfs) correspond to the printed, English
language version of the reports. Any errors in the reports listed on this page will be updated
when the reports are reprinted, at which time the versions available online (pdfs) will also be
updated.

(1) Summary Report.

Overview report:

Pages Section Corrections
59 4.4 (Main text) In this section, the grouping "licence fee revenue" also

includes revenue obtained from a tax levied on electricity
bills, as employed in several of the countries included in the
monitoring, including Turkey.

134 Annex 3
Table 2 – TV Overview

The total number of television households in Turkey should
read 16,114, not 10,789.

145 Table 7 - Overview of
Broadcasting Regulators

The Turkish title of the Radio and Television Supreme
Council is incorrect. It should read: Radyo ve Televizyon Üst
Kurulu.

154 Table 9 - Overview of
public service television
broadcasters

The Turkish title of the Turkish Radio and Television
Corporation is incorrect. It should read:  Türkiye Radyo ve
Televizyon Kurumu.

170 Table 12 - Funding of
public service television
broadcasters

Clarification: in this table, the heading "licence fee revenue"
also includes revenue obtained from a tax levied on
electricity bills, as employed in several of the countries
included in the table, including Turkey.



Summary of country reports:

Country
report

Pages Section Corrections

The numbering of the recommendations is
incorrect. The numbering should start with
1, not 2.
In Recommendation 2 (under "Media
Diversity") the full name of the
Commission is incorrect. It should read
Commission Supervising Ownership
Concentration in the Television Sector
(KEK).

Germany 244-255 3. Recommendations

In Recommendation 4 (under "Funding"),
the acronym KEF refers to the
Commission for the Assessment of the
Financial Requirements of the Public
Service Broadcasters.


